Direktlänk till inlägg 21 juni 2016

Well, that's a given

Av Tyra Carlberg - 21 juni 2016 00:20

Some say that you should never take anything for granted.
I try to be grateful for all of the things that I do take for granted.
And when nothing is a given.
When I question whether my own mom even thinks I'm a descent person or not.
Why I keep struggling with the same shit, over and over.
If I'm just damaged or actually broken.

That really bums me out.
Cause in a world where nothing is a given -no one is safe.
And when we're not safe - we're all scared.
And when we're scared - we make stupid choices.
And then we question everything all over again.
Cause we feel useless and need answers.

Save yourself the trouble and know this:
We are all human and we ALL mess up at some point.
Don't beat yourself up about it.
Cause it won't make it better.
Relax, take a breath.
Cry if you need to.
But don't dwell in self pity.
Dust yourself of and stand tall.
Tomorrow you may fight the same battle once again.
You're strong enough to do this.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tyra Carlberg - 23 juni 2017 23:44

Haha, ja.. Jag jobbar midsommarhelgen btw. Så det kändes rimligt att blogga ikväll. Ha en fantastisk midsommar alla ni som inte behöver jobba! Njut av er frihet :,( Jag är avundsjuk! Men kärlek, alltid ...

Av Tyra Carlberg - 23 juni 2017 23:41

Man lever och lär. Allt händer av en anledning. Karma. Ja, vad ska man göra? Jag vill inte leva mitt liv med hat i mitt hjärta. Det är inte min grej. Jag är verkligen peace-love-and-understanding. Jag är inte perfekt, men det finns det ingen som är....

Av Tyra Carlberg - 4 februari 2017 23:31

Sick att jag inte skrivit sen september. Eller ja, mest sjukt att min senaste inlägg handlade om "mitt livs kärlek". Låt oss ta vid där vi slutade! Den där killen kommer från samma by som en tjejkompis till mig. De har tydligen gått i samma klass i g...

Av Tyra Carlberg - 6 september 2016 01:15

Det är fan inte lätt. Asså va fan. Ska man skratta eller gråta typ... I helgen har jag levt. På riktigt. Carat diem. Va ute med hela tjejgänget i fredags. Kände mig så jäkla välsignad som har dem. Vi hade så roligt och det har vi alltid. Dom är gul...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards